МЕТОДИЧНА РОБОТА– ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ, ЩО МАЄ ЦІЛІСНУ СИСТЕМУ ДІЙ І ЗАХОДІВ, СПРЯМОВАНИХ НА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ КОЖНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА, РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕКТИВІВ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, ДОСЯГНЕННЯ ПОЗИТИВНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. ВОНА ҐРУНТУЄТЬСЯ НА СУЧАСНИХ ДОСЯГНЕННЯХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ З УРАХУВАННЯМ ДОСВІДУ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ І КОНКРЕТНОГО АНАЛІЗУ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ

1.Глибоке вивчення Конституції України і забезпечення правового виховання школярів.

2.Виконання вимог Закону України «Про освіту».

3.Забезпечення міцних знань, практичних умінь і навичок з усіх предметів державного компоненту.

4.Здійснення виховання у відповідальності до завдань національно-культурного відродження, ідеї служіння Богові і Україні.

5.Здіснення основних напрямків державної національної програми «Освіта» (Україна ХХІ ст..) .

6.Вивчення і використання в практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду.

7.Наукова організація навчально-процесу в школі, виконання навчальних програм, вивчення та аналіз стану викладання, рівня якості знань, умінь, практичних навиків і вихованості учнів, виявлення труднощів у засвоєнні ними програмного матеріалу.

8.Виконання пропозицій органів управління освітою, інспекторських перевірок, рішень педагогічної ради, положень статуту школи.

ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

1.Міжшкільні методичні об’єднання.

Форми проведення роботи: - проведення відкритих уроків; - оперативні методичні наради; - консультації, співбесіди; - взаємовідвідування уроків.

2.Методичні об’єднання класних керівників і вчителів початкових класів. Форми проведення роботи: - відкриті виховні заходи; - оперативні виховні заходи; - консультації, співбесіди.

3.Школа молодого вчителя.

Форми проведення роботи: - наставництво; - стажування; - консультації; - самоосвіта; - взаємовідвідування уроків.

4.Група науково-педагогічної інформації.

Форми проведення: - оперативні методичні наради; - впровадження передового педагогічного досвіду; - огляд педагогічних видань.

5.Психохолого-педагогічний семінар.

Форми проведення: - науково – практичні конференції; - зустріч із науковцями, працівниками культури.

6. Школа педагогічної майстерності.

Форми проведення: - проведення відкритих уроків; - консультації; - заходи в рамках всіх структур методичної діяльності.

ЗМІСТ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

Шкільні методичні об’єднання працюють згідно планів (додається).

Організувати вивчення колективом роботи вчителів школи з проблеми "Особистісно орієнтований підхід у навчально-виховній діяльності як засіб творчого розвитку вчителя й учнів"за такими напрямками:

  • впровадження педагогічних технологій навчання учнів;
  • інтерактивні методи навчання;
  • розвинене навчання в системі педагогічних інновацій;
  • особисто орієнтований напрямок розвитку школи;
  • технологія особистісно орієнтованого уроку;
  • психологія особистісно орієнтованого навчання;
  • про побудову навчальних занять на основі особистісно орієнтованого підходу;
  • організація та проведення групових форм навчання.

/Files/images/педагогічний тренінг (1).jpg
/Files/images/педагогічний тренінг (2).jpg


/Files/images/педагогічний тренінг (3).jpg


/Files/images/педагогічний тренінг (4).jpg

/Files/images/педагогічний тренінг (5).jpg
/Files/images/педагогічний тренінг (6).jpg

/Files/images/педагогічний тренінг (7).jpg

/Files/images/педагогічний тренінг (8).jpg
/Files/images/педагогічний тренінг (9).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 212

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.